Tämä sivusto käyttää evästeitä (cookies). Kun käytät tätä verkkosivua, hyväksyt evästeiden käytön. Tietoa evästeistä.
Tulosta

Asiakaspalvelu
Ma - Pe klo 9-16
p. 09 - 8564 511
allinone@santanderconsumer.fi

Jotain meni pieleen. Yritä myöhemmin uudelleen.

Ennen sopimuksen tekoa

Mikä on All in One -rahoitus käytetyille autoille?

All in One on osamaksupohjainen rahoitus, jonka kuukausierään voit halutessasi liittää edullisen kunnossapitosopimuksen kattamaan autosi huoltoja ja korjauksia. Lisäksi voit halutessasi valita autollesi myös liikenne- ja kaskovakuutuksen veloitettavaksi kuukausierän yhteyteen.

Miten toimin nykyisen autoni kanssa?

Voit pyytää nykyisestä autostasi tarjouksen autoliikkeestä. Vaihtoauton hyvityshinnan voit halutessasi käyttää käsirahana All in One -sopimukseesi tai ottaa rahana itsellesi.

Miten All in One -sivusto toimii?

All in One – palvelu on luotu helpottamaan käytetyn auton etsimistä ja hankintaa. Palvelusta voit etsiä itsellesi sopivan vaihtoauton ja laskea autolle sopivan kuukausierän. Voit halutessasi lähettää itsellesi rahoituslaskelman sähköpostiin ja yhteydenottopyynnön autoliikkeeseen. Sivustolta voit myös halutessasi hakea Santanderin rahoitukselle luottopäätöksen ennakkoon valitsemallesi autolle.

Voinko hakea All in One rahoitukselle luottopäätöksen ennakkoon?

All in One -rahoitukselle voit hakea luottopäätöksen etukäteen tämän sivuston laskurista. Lopullisen päätöksen saat helposti jälleenmyyjältäsi ennen sopimuksen tekoa. Päätös on voimassa auton luovutukseen saakka, mikäli tiedoissa ei tapahdu merkittävää muutosta.

Etsi laskurilta haluamasi auto valitsemillasi hakukriteereillä. Auton valinnan jälkeen voit muokata rahoituksen itsellesi sopivaksi ja hakea rahoituksen ”HAE LUOTTOPÄÄTÖS” – painikkeesta. Luottopäätöksen hakemista varten tarvitset verkkopankkitunnukset. Otathan saamasi luottopäätöksen mukaan asioidessasi autoliikkeeseen. Huomioithan, että luottopäätös ei ole varaus autosta vaan sinun on sovittava kaupasta aina jälleenmyyjän kanssa erikseen.

Mikä on sivustolla oleva kunnossapitosopimus?

  • Halutessasi voit valita rahoituksesi yhteyteen edullisen kunnossapitosopimuksen turvaamaan autoiluasi mahdollisten vikojen ja rikkoontumisten varalle. Sinun ei tarvitse itse huolehtia mahdollisista kalliista korjauksista vaan autoilusi on turvattu kunnossapitosopimuksen ajan.
  • Halutessasi saat myös valittua kunnossapitosopimuksesta tason 2 tai 3, jolloin sopimus kattaa tason 1 lisäksi autollesi tarvittavia huoltoja sopimuksen aikana. Näin voit jaksottaa autosi huoltokulut pidemmälle ajalle, eikä sinun tarvitse maksaa huoltoja yhdellä kerralla.
  • Kunnossapitosopimus on saatavilla huolto – ohjelman mukaan huollettuihin enintään 6 vuotta vanhoihin ja 150 000 km ajettuihin autoihin.
  • Kunnossapitosopimus on voimassa 24 kk osamaksusopimuksen allekirjoituspäivästä tai 40 000 km ajomäärän, riippuen siitä kumpi ehto ensin täyttyy. Osamaksusopimus kuitenkin saa olla kestoltaan yli 24 kk.
  • Kunnossapitosopimuksen voit valita 3 eritasoisella paketilla:

    Taso 1 Auton rikkoontumisesta aiheutuvat korjaukset – ei huoltokuluja Hinta 29 €/kk
    Taso 2 Tason 1 mukaiset palvelut + huolto ja ylläpitokuluja enintään 600 €:lla Hinta 53 €/kk
    Taso 3 Tason 1 mukaiset palvelut + huolto ja ylläpitokuluja enintään 900 €:lla Hinta 65 €/kk

    Tutustu kunnossapitosopimuksen tarkempiin ehtoihin tästä

    Miten tunnistan autot, joihin voin saada kunnossapitosopimuksen?
    Autot, joihin voit valita kunnossapitosopimuksen kuukausierän yhteyteen tunnistat tämän sivuston laskurista seuraavasta ikonista:

    Kunnossapitosopimus

Sopimuskaudella

Voiko auton lunastaa, vaihtaa tai myydä kesken sopimuskauden?

All in One on osamaksupohjainen sopimus, joka sisältää kaikki normaalin osamaksusopimuksen oikeudet ja joustaa tilanteesi mukaan. Mikäli elämäntilanteesi tai ajotapasi muuttuu, autamme mielellämme sopimusmuutosten kanssa. Sopimuskauden aikana voit:

  • Muuttaa maksusuunnitelmaasi
  • Lunastaa auton itsellesi
  • Auton voi myös myydä halutessaan (jolloin tulee myös maksaa loppuvelka)

Kaikkien haluamiesi toimenpiteiden osalta voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, joka neuvoo sinua tarpeidesi mukaan.

Voiko kunnossapitosopimuksen katkaista kesken sopimuskauden?

Kunnossapitosopimus on voimassa 24 kk tai 40 000 km, vaikka osamaksusopimus olisi voimassa pidempään. Mikäli vaihdat autoa, myyt auton eteenpäin tai lunastat auton itsellesi, kunnossapitosopimuksen hinta lisätään rahoituksen loppuvelkaan. Mikäli myyt auton yksityishenkilölle, kunnossapitosopimus säilyy voimassa seuraavalla omistajalla sopimuskauden loppuun.

Miten menettelen, jos autoni rikkoontuu ja minulla on kunnossapitosopimus voimassa?

Jos ajoneuvosi rikkoontuu, sisältää ajoneuvoosi otettu vakuutusyhtiön kaskovakuutus hinauksen. Voit hinauttaa ajoneuvosi liikkeeseen josta autosi on ostettu edellyttäen, että liikkeessä on ajoneuvosi merkin kattavat korjaamopalvelut. Auto on korjattava liikkeessä, josta auto on ostettu tai saman jälleenmyyjän toisessa toimipisteessä tai sen osoittamassa paikassa.

Muistathan mainita korjaamolle, että autossasi on Santanderin All in One kunnossapitosopimus, jotta korjaamo osaa hakea tarvittavat laskutusluvat korjauksille ja laskuttaa ne suoraan Santanderilta.

Miten menettelen autoni huoltojen kanssa?

Voit varata autollesi määräaikaishuollot normaalisti autokohtaisen huolto-ohjelman mukaisesti. Mainitsethan huoltoa varatessasi, että sinulla on All in One kunnossapitosopimus. Mikäli All in One kunnossapito -tasosi on 2 tai 3, voit käyttää sopimukseen sisältyvää huoltorahaa huoltojen maksamiseen sopimuksella mainitun euromäärän verran. Huoltohenkilökunta laskuttaa sopimuksen mukaisen määrän suoraan Santanderilta ilman erillisveloitusta.

Huomioithan, että auto on huollettava liikkeessä, josta auto on ostettu tai saman jälleenmyyjän toisessa toimipisteessä tai sen osoittamassa paikassa..

Mitä jos minulle tulee maksuvaikeuksia?

Mikäli elämäntilanteesi muuttuu tai joudut maksuvaikeuksiin, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme yhdessä etsiä tilanteeseesi sopivan ratkaisun. All in One on normaali osamaksutuote ja sopimuksen voi mm. siirtää kolmannen henkilön nimiin kuitenkin noudattaen luotonantokriteerejä. Jos tunnet tarvitsevasi yleisesti apua taloutesi tasapainottamiseen tai velkaneuvontaan, saat tietoa esimerkiksi Kuluttajaviraston sivuilta http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/.

Asiakaspalvelu
Ma-Pe klo 9.00-16.00
Puh 09-8564 5111
Fax 0207 818 821
allinone@santanderconsumer.fi

Sopimuskauden päättyessä

Mitä teen kun kunnossapitosopimukseni loppuu?

Kunnossapitosopimuksen päättyessä voit:

  • Jatkaa normaalin osamaksuerän maksamista, mikäli osamaksusopimuksesi jatkuu pidemmälle ajalle
  • Vaihtaa auton autoliikkeessä tai etsiä sille ostajan
  • Lunastaa auton itsellesi lunastamalla loppuvelan

Miten auton vaihto uudempaan onnistuu?

Helpoin tapa on etsiä allinone.fi sivustolta itsellesi sopiva uusi auto ja lähettää autoliikkeeseen yhteydenottopyyntö tai olla suoraan yhteydessä nykyisen autosi myyneeseen autoliikkeeseen. Autoliike tekee hyvityksen nykyisestä autostasi, lunastaa tarvittaessa nykyisen autosi loppuvelan ja tekee sopimuksen uudesta autosta.

Voinko saada All in One – rahoituksen myös uudelle autolle?

All in One – rahoituksen voit saada myös uudelle autolle. Lisätietoa All in One rahoituksesta uusille autoille löydät uusien autojen All in One – sivustolta uusien autojen sivuilta.