Tämä sivusto käyttää evästeitä (cookies). Kun käytät tätä verkkosivua, hyväksyt evästeiden käytön. Tietoa evästeistä.
Tulosta

Asiakaspalvelu
Ma - Pe klo 9-16
p. 09 - 8564 511
allinone@santanderconsumer.fi

Jotain meni pieleen. Yritä myöhemmin uudelleen.

Ajankohtaista

Auto 2018 -Megatapahtuma

Santander on mukana autoilun megatapahtumassa Auto 2018 -messuilla 9.–11.11. Santander on tapahtuman pääyhteistyökumppani.

Santander on tällä viikolla mukana Auto 2018 -messuilla. Tapahtuma järjestetään 9.–11.11.2018 Helsingin messukeskuksessa. Santander on messuilla mukana kahdessa autoiluun liittyvässä paneelikeskustelussa, minkä lisäksi Santanderin osastolla (6e50) voi osallistua mm. kilpailuun uudesta Nissan Qashqaista. Santander on tapahtuman pääyhteistyökumppani.

Santanderin toimitusjohtaja Peter Sjöberg on yksi osallistujista avajaisseminaarin paneelikeskustelussa perjantaina 9.11. klo 10.30–12. Paneelikeskustelun aiheena on  “Liikkumisen tulevaisuus, autoilun suhde ilmastotavoitteisiin sekä vaihtoehtoiset käyttövoimat”. Muita paneelikeskustelijoita ovat Pekka Mattila (Aalto Yliopisto), Matti Apunen (Elinkeinoelämän valtuuskunta EVA), Reijo Ruokanen (Tekniikan Maailma), Juho Romakkaniemi (Keskuskauppakamari), Elina Lepomäki (Kokoomus) ja Jussi Halli (Ajoneuvos). Keskustelun moderaattorina toimii Nina Rahkola.

Santander järjestää myös oman paneelikeskustelun auton omistamisen vaihtoehdoista tulevaisuudessa Auto Stagella 9.11. klo 17–17.30. Paneelikeskustelun aihe on “Autoilu suoratoistopalveluna – miltä autoilun tulevaisuus näyttää?”. Paneelikeskusteluun osallistuvat Santanderin autoliiketoiminnan johtaja Kari Kauppinen sekä Tomi Orava (Arita) ja Patrick Holm (Veho). Autoalan eläessä murroksessa paneelikeskustelu herättelee kuluttajia miettimään vaihtoehtoisia tapoja omistaa auto tulevaisuudessa. Mitä tarkoittaa, kun autokaupassa siirrytään pelkän tuotteen myymisestä koko palvelun myyntiin?


Voita uusi Nissan tai matka jalkapallo-otteluun Santanderin osastolla

Santanderilla on messujen pääkadun varrella oma osasto, jossa kannattaa käydä pistäytymässä, jos uusi auto tai jalkapallo kiinnostaa. Osastolla voi osallistua kilpailuun, jossa on mahdollisuus voittaa omaksi uusi Nissan Qashqai. Kilpailu on avoinna messuviikonlopun ajan myös osoitteessa allinone.fi.

Tämän lisäksi Santanderilla on osastollaan lisätyn todellisuuden (AR) jalkapallosimulaattori. Simulaattoria pelaamalla voi voittaa kahden hengen matkan UEFA Champions Leaguen otteluun. Santander on UEFA Champions Leaguen virallinen sponsori.



All in One -palveluun voit tutustua osoitteessa allinone.fi.​

Lisätietoa Auto 2018 -megatapahtumasta osoitteessa auto.messukeskus.com.​

Auto 2016 messufiilikset

Olipa hieno viikonloppu! Auto 2016 -tapahtuma järjestettiin 18.-20.11.2016 Helsingin messukeskuksessa. Kyseessä oli suurin autotapahtuma, jota Suomessa on järjestetty. Mukana oli lähes kaikki Suomessa myytävät automerkit. Kolmen päivän aikana kävijöitä oli yhteensä 31 000 ja koeajoja ajettiin yhteensä 2 521.

Santander oli yksi Auto 2016-messujen pääyhteistyökumppaneista ja panostimme messuihin kahden osaston ja 40 hengen tiimin voimin. Viikonlopun ajaksi avasimme messuverkkokaupan, josta pystyi ostamaan auton All in One paketilla. All in One –konseptin tarkoitus on tehdä auton hankkimisesta ja ylläpidosta helppoa ja huoletonta. Pakettiin saa mukaan kaiken aina huolloista ja vakuutuksista lähtien.

Kaikille jäi varmasti hyvä fiilis, kun pääsi tutkimaan ja tutustumaan autouutuuksiin! Mahtava meininki oli läpi viikonlopun ja ihmiset olivat hymyssä suin. Autoja käynnisteltiin ja kävijät pääsivät kuvaamaan suosikkiautojaan sekä kuuntelemaan superautojen moottoreiden rähinää!

Positiivisena yllätyksenä tapahtumassa oli se, kuinka suuri osa kävijöistä myönsi olevansa autokaupan kynnyksellä. Tämä huomattiin myös All in One osastoillamme. Kauppa kävi hyvin ja palvelimme lähes 2000 asiakasta henkilökohtaisesti. Messut vahvistivat entisestään näkemystämme siitä, miten ihmiset eivät välttämättä halua ostaa autoa kokonaan, vaan maksaa käytöstä ja palvelusta.

Julkaisimme perjantaina myös All in One -esittelyvideon, jossa kerromme tarkemmin tuotteen sisällöstä. Videon pitäisi avata leikkisällä tavalla, mistä koko palvelussa on kysymys. Katso video alta ja tutustu All in One –tuotteisiin.



Kaiken kaikkiaan messut olivat suuri menestys ja jatkoa toivottavasti tulee.

Arkisto

Aiheet