Tämä sivusto käyttää evästeitä (cookies). Kun käytät tätä verkkosivua, hyväksyt evästeiden käytön. Tietoa evästeistä.
Tulosta

Asiakaspalvelu
Ma - Pe klo 9-16
p. 09 - 8564 511
allinone@santanderconsumer.fi

Jotain meni pieleen. Yritä myöhemmin uudelleen.

Varaudu pahan päivän varalle

Joka viidennellä ei ole varaa maksaa auton äkillisiä korjauskuluja vahingon yllättäessä. Onko sinulla riittävästi säästöjä pahan päivän varalle?

Monet suomalaiset eivät ole taloudellisesti riittävän varautuneita suuriin, yllättäviin kuluihin. Vaikka säästäminen on yleistynyt viimeisen kolmen vuoden aikana, niin Santander Consumer Financen teettämän tutkimuksen mukaan 40 prosentilla suomalaisista on vain muutamia tuhansia euroja tai ei ollenkaan säästöjä pahan päivän varalle. Ihanteellinen puskurirahaston suuruus riippuu jokaisen henkilökohtaisesta taloustilanteesta, mutta yleensä summan suositellaan vastaavan vähintään kolmen kuukauden palkkaa.

Samaisen tutkimuksen mukaan suomalaiset arvioivat auton korjauskustannukset usein jopa yli puolet halvemmaksi kuin mitä ne oikeasti ovat. Keskimäärin reilu kolmannes ei osaa arvioida eri korjaustoimenpiteiden hintaa ollenkaan. Eniten vaikeuksia aiheuttaa suurten korjaustoimien hintojen arviointi, mikä voi käydä hyvinkin kalliiksi, jos yllättäviin menoeriin ei ole valmistauduttu.

Turvaa yllättäviin tilanteisiin kiinteällä kuukausimaksulla

Auton omistajan voi olla vaikeaa ennakoida autosta aiheutuvia kuluja, sillä vaikka määräaikaishuollot olisivat hoidossa ja polttoainekulut lähes säännölliset, niin liikenteessä sattuu ja tapahtuu. Usein auton mahdollinen hajoaminen saattaa jopa pelottaa etukäteen, koska suurten, yhtäkkisten korjauskulujen maksaminen heilauttaisi niin kovasti henkilökohtaista taloutta.

Santander tarjoaa ongelmaan ratkaisuksi automerkistä riippumattoman All in One -palvelun. All in One -palvelulla voi paitsi rahoittaa auton, myös paketoida muun muassa huoltopalvelut, vakuutukset ja rengaspalvelut yhteen kiinteään kuukausihintaan. Kun auto menee rikki, kuukausihinta kattaa kulut eikä yllättäviä menoeriä tarvitse murehtia.

Ei ylimääräisiä kuluja, ei huolia

 All in One -sopimukseen määritellään myös taattu auton arvo eli hyvityssumma, jolla Santander lunastaa auton takaisin sopimuskauden päätyttyä, mikäli autoa ei halua enää pitää. Hyvityssumma on siis takuu siitä, ettei prosessissa joudu maksamaan ainakaan ylimääräistä – voittoa siitä voi sen sijaan saada, jos auton saa myytyä taattua arvoa paremmalla tarjouksella. Taatulla auton arvolla ei tarvitse pelätä auton arvonalenemaa, vaan keskittyä vain siihen, haluaako jatkaa samalla autolla vai vaihtaa kenties uuteen.

All in One -palvelun etukäteen mietitty kiinteä kuukausierä mahdollistaa rennomman ja varmemman elämän. Palvelun ja kuukausierän voi räätälöidä täysin sen mukaan, kuinka paljon haluaa maksaa liikkumisesta. Tutustu uusiin All in One -autoihin tästä.


Arkisto

Aiheet