Tämä sivusto käyttää evästeitä (cookies). Kun käytät tätä verkkosivua, hyväksyt evästeiden käytön. Tietoa evästeistä.
Tulosta

Asiakaspalvelu
Ma - Pe klo 9-16
p. 09 - 8564 5111
allinone@santanderconsumer.fi

Jotain meni pieleen. Yritä myöhemmin uudelleen.

All in One tekee auton vaihtamisesta helppoa

Santanderin tarjoama All in One -palvelu joustaa elämäntilanteen muuttuessa ja tekee auton vaihtamisesta helppoa. Palvelun asiakkaana auton jälleenmyynnistä tai arvon laskemisesta ei tarvitse murehtia. Bloggaaja Iina Hyttinen on vannonut All in Onen nimeen jo kolmen vuoden ajan ja aikoo tehdä niin jatkossakin – vain auto vaihtuu sopimuskauden päättyessä. 

Elämäntilanteen muuttuessa auton vaihtaminen saattaa tulla ajankohtaiseksi. Joku tarvitsee perheen kasvaessa isompaa autoa, joku taas pienempää autoa kaupunkikäyttöön. Tarpeita on monia ja Santanderilla jokaiseen tarpeeseen sopivia ratkaisuja.
     
Santanderin All in One -palvelun asiakkaana autosta ja haluamistaan palveluista maksetaan kuukausimaksulla. Autoon sitoudutaan 24 tai 36 kuukauden sopimuskaudeksi, mutta myös sen aikana auton voi vaihtaa uuteen. Auton voi myös ostaa itselleen maksamalla viimeisen erän ja myydä tai vaihtaa sen jälkeen. Osamaksun velka täytyy kuitenkin kuitata ensi maksetuksi. Ajotapojen muuttuessa myös sopimukseen kirjattuja ajokilometrejä pystyy muuttamaan. Lisäksi sovittuun maksusuunnitelmaan pystytään tekemään muutoksia tarpeen vaatiessa. 

All in One -palvelu antaa siis auton omistajalle vapauden vaihtaa autoa helposti ja joustavasti kesken sopimuskauden ilman erillisiä sanktiomaksuja. Palvelun asiakkaana on vapaampi tekemään muutoksia auton vaihdon suhteen kuin esimerkiksi yksityisleasing-sopimuksessa.

Tärkeintä on valita itselle sopivin auto ja valita siihen sopivimmat vaihtoehdot sopimuksen kestolle, ajokilometreille ja palvelutasolle. Kokonaisvaltaisen palvelun turvin ajamisesta on helppo nauttia ja autoa vaihtaa tarpeen vaatiessa. All in One on helppo ja huoleton palvelu, jonka myös But I'm not a human sandwich -blogista tuttu Iina Hyttinen on todennut.
     
– Tämä tuntui tosi helpolta ja kokonaisvaltaiselta ratkaisulta, jonka kanssa ei tarvitse murehtia auton huolloista, jälleenmyyntiarvosta tai mistään muustakaan, Hyttinen kertoo.     



Autoilussa yllätyksettömyys on positiivinen asia

Hyttisen perheellä on ollut All in One jo melkein kolme vuotta eli yhden sopimuskauden verran. Sama auto on kuljettanut heitä paikasta toiseen koko tämän ajan. Sopimuskauden päättyessä heinäkuussa, autonvaihto tulee kuitenkin heille ajankohtaiseksi, sillä he kaipaavat autoon lisäpaikkoja.
     
– Ajellaan tällä vanhalla autolla vielä heinäkuun loppuun asti. Silloin vaihdetaan tämä nykyinen auto uuteen. Haluttiin 5-paikkaisen tilalle 7-paikkainen, jotta saamme enemmän tilaa. Meidän viisihenkinen perhe täyttää nykyisen auton, joten tulevaan autoon mahtuu tarvittaessa myös kavereita ja sukulaisia kyytiin.
     
Hyttiselle helppous ja huolettomuus ovat ratkaisevia tekijöitä autonvalinnan suhteen. All in Onessa saa koko paketin yhteen kuukausihintaan.

– Tässä ei tule yllätyksiä eikä tarvitse jännittää sitä, saako autosta joskus vielä sen verran takaisin rahaa, mitä rahoitusta on jäljellä. Autosta on helppo pitää hyvää huolta, kun huollot kuuluvat sopimukseen.
     
     
Käy tutustumassa lisää Santanderin All in One -palveluun osoitteessa allinone.fi. Etsi haluamasi auto ja valitse sinulle sopivimmat vaihtoehdot sopimuksen kestolle, ajokilometreille ja palvelutasolle. Nauti sitten huolettomasta ajamisesta ja vaihda auto helposti tarpeen vaatiessa!

Arkisto

2019 (10)
2018 (14)
2017 (12)
2016 (8)

Aiheet