Tämä sivusto käyttää evästeitä (cookies). Kun käytät tätä verkkosivua, hyväksyt evästeiden käytön. Tietoa evästeistä.
Tulosta

Asiakaspalvelu
Ma - Pe klo 9-16
p. 09 - 8564 511
allinone@santanderconsumer.fi

Jotain meni pieleen. Yritä myöhemmin uudelleen.

All in One tekee autoilusta huolettomampaa ja helpompaa

Kuukausimaksullinen auto haastaa auton perinteisen omistamisen suomalaisten autoilumieltymyksissä. Oletko laskenut, mikä vaihtoehto sinulle soveltuu parhaiten?

Suomessa oma auto koetaan yhä ensisijaiseksi liikkumisvälineeksi. Liikkumisen murros on herättänyt paljon keskustelua siitä, miltä liikkuminen tulevaisuudessa näyttää. Jyrääkö oma auto vielä kymmenen vuoden päästä muut vaihtoehdot vai nousevatko esimerkiksi yhteiskäyttöautoilu, uudet liikkumisen palvelut tai julkiset liikennevälineet samanvertaisiksi haastajiksi omalle autolle?

Santanderin teettämän tutkimuksen mukaan suomalaiset eivät ainakaan vielä ole valmiita yhteiskäyttöautoilulle, vaikka muualla maailmalla se kasvattaa koko ajan suosiotaan. Yksi suurimmista syistä tälle on oman auton omistamisen tärkeys, minkä lisäksi yhteiskäyttöautoilu koetaan hankalana ja tarpeettomana. 

Omistamisen sijaan kuitenkin yli puolet (54 %) suomalaisista olisi valmiita maksamaan autosta kiinteää kuukausimaksua. Kuukausimaksullisessa autossa viehättävät erityisesti sen helppous ja mutkattomuus eikä autoon tarvitse sitoutua moniksi vuosiksi. 

Santanderin osamaksupohjainen All in One -palvelu on hyvä esimerkki helposta, turvallisesta ja läpinäkyvästä tavasta omistaa auto kuukausimaksullisesti. Koska All in One -palvelun voi räätälöidä juuri omaan tarpeeseen sopivaksi, on se paras vaihtoehto joustavaan auton omistamiseen. 

Auto, Ratti, käsi

Miksi valita All in One?

1. Läpinäkyvä hinnoittelu

Kun asiakas rahoittaa autonsa All in One -palvelulla, hänelle ilmoitetaan läpinäkyvästi kaikki kulut, joista kuukausimaksu koostuu. Sopimus voi sisältää auton rahoituksen lisäksi huollot ja korjaukset sekä liikenne- ja kaskovakuutuksen riippuen siitä, mitä omaan pakettiin haluaa valita. All in One on aina asiakkaansa näköinen ja asiakas tietää, mistä maksaa.

2. Kustannukset määräytyvät käytön mukaan

All in One -auton kuukausihintaan vaikuttavat auton lisäksi arvioidut ajokilometrit, joita voidaan päivittää sopimuskauden aikana. Palvelussa maksetaan siis vain sen verran, mitä autoa todellisuudessa käytetään. 

3. Ei huolta huolloista ja korjauksista

All in One -palveluun voi paketoida itselle sopivat vaihtoehdot eri tasoisista palvelupaketeista, jotka sisältävät muun muassa huoltopalvelut, vakuutukset ja rengaspalvelut. Kun palvelut sisällyttää kuukausihintaan, ei niiden yllättävistä huolto- tai korjauskuluista tarvitse huolehtia. 

4. Taattu hyvityshinta sopimuskauden päättyessä

All in One -autolle määritellään jo kauppaa tehdessä taattu auton arvo, joka antaa turvaa sopimuksen päättyessä. Mikäli autoa ei halua myydä tai vaihtaa tai sopimusta ei halua jatkaa, niin auton voi palauttaa Santanderille. Etukäteen määritelty hyvityssumma kuittaa autosta jäljellä olevan velan. Auton voi lunastaa itselleen tai myydä eteenpäin missä tahansa sopimuskauden vaiheessa. 


Laske itsellesi parhaiten soveltuva All in One -paketti osoitteessa www.allinone.fi/uudet-autot


Arkisto

Aiheet